tirsdag 3. mars 2009

All that is left to say is: ALOHA!

Så er dagen her snart, som Hanne har ventet spent på :D Jeg reiser til Kauai, Hawaii
Det er min første gang dit og jeg er kjempe spent! 
Og det blir litt godt å komme seg til varmere strøk :) 
Skal være der i nesten to uker!

Den siste uken har vært veldig bra, I helgen var vi I anchorage både lørdag og søndag. 
Lørdag lette vi etter prom-dress, siden den jeg bestillte var utsolgt så dro vi får å se på et Hundeslede race, det var spennende! Søndag var det "Running With Raindeer" 

De slipper løs 5 reinsdyr og folk skal løpe sammen med dem i gatene i anchorage, det er som running with bulls i spania.Brent, host faren min løp i racet! Man måtte være 18 for å løpe.. Det hadde egentlig vært litt morro! Det var sinnsykt masse folk kom dit, og vi fant et ganske bra ståsted, men så flyttet de startlinja så der hvor vi stod var før start. Så vi kunne egentlig ikke se så alt for mye.. 


Senere dro vi til Davids Bridal hvor jeg fant min perfekte prom-dress :) 
Bare at kjolen min er mørke lilla:) 



Jeg har end
elig fått litt nyere musikk! En venninne lastet opp litt paramore og twilight soundtrack for meg, Jeg har kommet til den konklusjon at jeg ikke liker paramore. De har så mye like sanger, så det blir rett og slett kjedelig å høre på et sammenhengende album. Og det minner alt for mye om mye annet. 

På fredag var jeg å så Hello Dolly enda en gang, det var mye bedre på freddan enn sist uke. Mye mer publikum også.. 




1 kommentar:

Anonym sa...

Yay, det høres bra ut ^^ God tur Hanne!!! Håper du får en superfantastisk megabra hawaii tur!! :D Ahh, 2 uker i sola o.O Jeg er ikke sjalu i det hele tatt ;)

Kjempe pen kjole, og lilla, me like! Det blir bra <3 Husk å ta masse bilder fra prom da :D

Ugh, vet hva du mener, digger ikke Paramore jeg heller. Men er faktisk veldig glad i én sang med dem, og en alene: den der Decode, fra Twilight soundtracket. Er bare en sånn slags stemning i den som appelerer veldig til meg. Haha, har sikkert litt å gjøre med at en tenker på Twilight bøkene og - men alikevel :)

Anyways, kos deg kjempe masse!! :D Vi snakkes. Glad i deg <33