torsdag 19. februar 2009

SNOWBOARDING!!
I helgen var jeg i Alyeska, det var super bra! Vi kom ditt Lørdag 14 februar. Det var skikkelig fint der, det er sånn gondol heis nesten til toppen, og fra toppen kunne man se utover alle fjellene og turnagain lake. Jeg vet at jeg skulle tatt med kamera opp. Dumme meg.. Men det er så skummelt å ta det med opp i tilfelle jeg tryner og det knuser, eller at jeg rett å slett mister det.
Så etter en dag med snowboarding skulle vi ut å spise pizza på et lokalt pizza sted, og vi skulle ha bord til 9 personer. Vi måtte vente i 2 timer om vi ville det, så vi bare bestilte pizza og tok med på hotellet. Etter pizza var det iskrem, favoritt smaken min! Cookie Dough! Det er vanilje is med deig i. Yummi ^^
Så dro vi til badebassenget og chillet der kanskje en times tid.

15 Feb-Søndag startet vi dagen med en god(syntes jeg) frokost på hotellet, tror ikke de andre likte maten der. Men uansett, Kyle og Bryan (som er “fetterne” mine her) kom ditt, så jeg snowboardet sammen dem en god stund, så plutselig mistet vi hverandre, men men.Snøen var enda bedre på søndag, men det var sinnsykt vanskelig å se for det snødde.
Jeg hadde det kjempe bra der, og jeg håper vi kan dra ditt igjen.

Uh, jeg glemte å fortelle om fredag den 13! Planen den dagen var egentlig å dra å se Friday 13th men den spilte bare i anch og det er for langt å kjøre. Så vi dro på hocky kamp i stedet. Det var palmer vs fairbanks. Jeg møtte Kyleigh og vennene hennes der. Hun spurte meg om jeg skulle på “prom” og jeg sa at jeg ikkke viste enda, så spurte hu om jeg ville dra sammen dem, de skal leie limo og spise fancy middag før ballet, og alle skal først til huset hennnes får å ordne seg, så drar vi i limo til anch også dra til ballet, etter det er det sleepover hos hu ^^ Jeg sa selfølgelig ja til det, oppleve den optimale american teenager thing. hehe, så jeg har bestilt kjole nå, den er royal blå utenpå så er det lyse blå inni,så er det type korsett bak som går ganske langt ned og et par blomster noen steder. Jeg har ikke sett den enda, men jeg har sett lignende kjole i ulike farger.

Jeg gleder meg masse til “prom”!! Så er det 10 dager etter jeg kommer hjem fra hawaii så jeg kommer til å være fin og brun da :)
Hawaii er bare to uker til fra i dag. Jeg burde gå å sole meg i solstudio snart, for jeg vil jo ikke bli helt rød med en gang der nede. Når vi lander i hawaii så kommer det sikkert til å være en helt annen verden på en måte, siden det er vinter her og sommer der..



I dag har vært en ganske morsom dag, for i World History så hadde vi oppgave om å lage et kart med reise ruten til marco polo og alle de folka, så gruppen min vi kjøpte en kake med hvit frosting på, tok farget frosting å tegnet på kart, og rød lakris som viser hvem vei de tok, og forskjellige farget gummi bjørner for å vise hvem som var hvem. Det ble veldig vellykket! tror vi faktisk får extra credit for det. (Uh, btw, Australia var ikke funnet på denne tiden, derfor ingen australia på kartet^^)

Bah. i engelsk så har vi masse om huckleberry finn. Jeg er så drittlei den boka nå. Vi skal lage magasin om huckleberry. Og til i morgen må jeg ha gjort ferdig en artikkel og leserbrev + svar. Ikke så veldig mye men det er så ork å starte..

Jeg føler meg litt slem, for jeg har begynt å lese midnight sun, en versjon av twilight bare fra edwart´s stå sted. Den er veldig bra, men stephanie meyer har skrevet på hjemmesiden hennes at hu er skuffet over at noen har lagt den ut, og at hu egentlig ikke vil at fansen skal lese et verk som ikke er ferdig. Så er det ikke noe spessiel utgivelse dato som er satt. Så hva om hu aldri vil skrive den ferdig? Men uansett. Jeg har begynt å lese den, og så langt, syntes jeg mye mer ting “maker sense”
Duste picasa funker ikke, så det tar masse tid å legge ut bilder. Og jeg må bli flinkere til å ta bilder.. Er det noe spesielt dere vil jeg skal ta bilder av?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooh, den fjellturen høres super ut da :D Snowboard og basseng og full pakke. Deilig!

Haha, den kaka var jo genial! Der var dere skikkelig kreative:D

Hehe, du blir jo lett så brun, så du kommer garantert til å bli brun på Hawaii! :D Det blir naijs på prom! Er ikke lenge til nå nei o.O Heldig deg ;D Er ikke misunnelig i det heeele tatt...

Skjønner at du leser den Midnight Sun jeg! Virker ikke som hun har noen umiddelbare planer om å skrive den ferdig. Dessuten la hun den jo ut selv på sin hjemmeside etter den hadde leaka, siden hun ikke ville at fansen skulle få dårlig samvittighet for å lese den eller noe sånt.
Så det må da være greit. Kommer sikkert til å lese den selv når jeg kommer så langt.

Anonym sa...

Haha vi har akkurat lest ferdig Huck Finn! :p utrolig kjedelig bok, men Elijah Wood spiller i filmen, så det var hvertfall verdt det! :) Han var jo så søt som liten!

Gleder meg skikkelig til prom jeg og! :D Kommer til å bli så bra!

Koselig å lese at du har det fint! :) Drar du hjem June 29. du og? :) Klemmer fra Helle