torsdag 5. februar 2009

FEBRUAR!!

Nå er det femte februar og det er nøyaktig 27 dager til HAWAII!
185 dager til min 18´ende bursdag

:D

Så hva har skjedd siden sist?
En annen utveksling student´s hus brente ned, jeg skulle egentlig sove der, men hun spurte aldri moren hennes.
På morgen dagen etter hører jeg huset hennes brente ned i natt. Det var et kjempe stort sjokk, så hu bodde hos oss i 2 uker.
Nå er hun hos en annen familie, siden huset brente liksom totalt ned.
Skummelt at det kan være brann når det er så kaldt da :O

Den første uken hu var her hadde vi fri fra skolen fordi det hadde føst vært kjempe kaldt, så regnet det og alle veiene i palmer ble kjempe isette.
VI våknet av radion som sa at det var skole fri, å vi har snakket med folk som går på samme skole og de sier at det er kjempe skjeldent at skolen ikke er selvom det er møkka vær. Så vi trodde ikke helt på det den dagen at det faktisk var skole fri.
Og dagen etter på så våknet vi av samme meldingen, men det var fordi det blåste sånn. Det var 105m/h i anchorage.

Men alle dagene etter på har det ikke vært noe dårlig vær.. :( haha.
All snøen forsvant faktisk.

Men nå har den kommet tilbake!

Sist lørdag dro vi til Anchorage og shoppet ^^
Jeg kjøpte to par noe sko, en grå og lilla genser, en svart singlet til å ha under den lilla genseren.
Så har jeg kjøpt sims 2 til mac. Vet ikke helt om det var mer usmart enn smart, men jeg har ikke blitt helt hekta som jeg pleide å være noen år siden..

Jeg syntes jeg har det veldig bra for tiden, jeg gleder meg til å komme hjem, men jeg gruer meg til å dra også.
Det har jo blitt min vanlige å hverdag å bo her nå.

Jeg gleder meg så sinnsykt til hawaii!!! SOL!! Det er ikke så alt for mye sol her nemlig..
Monika og jeg har begynt å gå på Hot Yoga. Det er temlig digg, og når man gjør det så kan man se opp på de vakre fjelltoppene.

Jeg leste ferdig "Bride" av Paulo Cohelo. Den var sinnsykt bra!! (Tusentakk, marie :) )
Jeg leser Huckleberry Finn i engelsken.
Så leser jeg Bisettelsen, (Bok nr3 av beatles boken)
Den er veldig merkelig, hverfall på starten, kan ikke huske beatles eller bly var så merkelige.

Vi har også hatt veldig mange helt merkelige vikarer i det siste. Sånn kjempe merkelige.

Ingen kommentarer: